برای احداث حفاظ ایمنی و بتنی در بزرگراه شهید آقابابایی با ۹۶ درصد پیشرفت، ۸۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث حفاظ ایمنی و بتنی در بزرگراه شهید آقابابایی گفت: تأمین ایمنی راه‌ها برای جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه از مسیر اصلی و خطر برخورد با موانع جاده‌ها و سایر خطرات جانبی، امری اجتناب‌ناپذیر است.


محمد صیرفی‌نژاد افزود: ایمنی راه‌ها زمانی تأمین می‌شود که طراحی و حفاظت صحیح مانع خسارات جانی، مالی و صدمات وارد به وسایل نقلیه منحرف شده را به حداقل رساند و موجب برگشت آنها به مسیر اولیه برای ادامه حرکت شود.


وی گفت: احداث حفاظ ایمنی و بتنی در بزرگراه شهید آقابابایی موجب جلوگیری از نور مستقیم چراغ خودرو‌ها از باند مقابل، افزایش ایمنی مطابق با آئین‌نامه‌های جدید و جلوگیری از خسارت‌های غیر قابل جبران، جلوگیری از انحراف و ورود خودرو‌ها به مسیر مخالف در هنگام برخورد با گاردریل‌های قدیمی است.


صیرفی‌نژاد گفت: هزینه نگهداری جداکننده‌های بتنی در مقایسه با گاردریل بسیار کمتر است و خسارت خودرو‌ها در اثر برخورد با جداکننده‌های بتنی بسیار کمتر از برخورد با گاردریل است.


مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث حفاظ ایمنی و بتنی در بزرگراه شهید آقابابایی به طول ۲۰۰۰ متر و ارتفاع یک متر و ۴۰ سانت از ابتدای محدوده این منطقه در خیابان جی تا پل اطشاران در مدت زمانی چهار ماه انجام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.