رئیس شورای شهر تهران گفت: انتظار داریم ابعاد ناگفته زندگی امام را به نسل امروز ارائه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: انتظار داریم ابعاد ناگفته زندگی امام و خانواده ایشان  به نسل امروز ارائه شود تا شکاف بین نسل‌ها از بین برود.

وی ادامه داد: اگر تریبونی در اختیار یادگار افرادی همچون شهیدمطهری و شهیدبهشتی  قرار گیرد، میتواند برای برقراری ارتباط بسیار مناسب و موثر باشد.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: در حوزه افتتاح مترو که امروز انجام شد باید بگویم که امیدواریم در ماه نخست سال ١٤٠٠ تعداد ٢ و یا ٣ ایستگاه دیگر به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

هاشمی با اشاره به جلسه‌ای که یکشنبه با معاون اول رییس جمهور و برخی مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه، شهردار تهران مشکلات تامین اعتبار برای توسعه خطوط مترو و تامین اتوبوس و به فروش رساندن ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را مطرح کردند.

وی در پایان تاکید کرد: ما در جلسه روز یکشنبه تصمیمات مهمی گرفتیم که انشالله دولت به آن احترام بگذارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه ایزدی
۲۳:۴۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
جناب شهردار محترم تهران
لطفا هر چه سریعتر ایستگاه آیت الله کاشانی رو افتتاح کنید این ایستگاه خیلی وقته که دور تا دورش رو بستین ولی هنوز خبری از افتتاحش نیست و بسیاری از مشکلات رفت و آمدهای ساکنان این منطقه حل خواهر شد خواهشمندیم هر چه زودتر در اولویت کاری قرار داده و ایستگاخ آیت الله کاشانی را بازگشایی و افتتاح کنید. با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
آقای شهردار لطفا در سال ١۴٠٠ تمام ایستگاه‌های غرب خط ۶ شامل آیت الله کاشانی، شهرزیبا، شهران و کوهسار را افتتاح کنید. درصد پیشرفت این ایستگاه‌ها در سایت مترو یک ساله بالای ٩٧ درصده و هنوز از افتتاحشون خبری نیست. بسیاری از ترافیک و رفت آمد مردم در خیابان آیت الله کاشانی به خاطر نبود مترو است.
آخرین اخبار