علی اکبری گفت:در پنجمین روز عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده، نجاتگران هلال احمر، ١٧ کیلومتر دیگر از بستر رودخانه سیمره را جستجو کردند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: امروز و در پنجمین روز عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده ، نجاتگران هلال احمر از روستای فرخینوند به طول ۱۷ کیلومتر تا روستای کمول رستم بیگی ، حاشیه رودخانه سیمره را جستجو و پیمایش کردند.

او ادامه داد: در پنجمین روز عملیات برای یافتن راننده مفقود شده ، تیم امداد و نجات شهرستان ایلام و تیم واکنش سریع ، عملیات جستجو را انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: در این عملیات که از صبح امروز آغاز شد تمامی مناطق و محل‌هایی که امکان وجود فرد مفقود شده را داشت مورد جستجو و ارزیابی قرار گرفت.

او بیان کرد: با وجود جستجوی فراوان نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های مردمی ، متاسفانه تاکنون تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودی بی نتیجه مانده است.

علی اکبری اظهار کرد: عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده توسط نجاتگران هلال احمر و نیرو‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

پنج روز پیش ، یک دستگاه خودروی سواری پژو در حاشیه رودخانه سیمره شهرستان هلیلان ، پس از انحراف و واژگونی ، متوقف شده و بدنبال آن راننده خودرو مفقود می شود .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.