علی اکبری گفت: در دومین روز عملیات برای یافتن راننده مفقود شده ، علاوه بر جستجو در مناطق پایین دست رودخانه، تیم واکنش سریع به همراه غواص به محل حادثه اعزام شدند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: امروز با توجه به بارش شدید باران در مناطق بالادست و علی رغم بالا آمدن آب رودخانه سیمره ، تیم جستجوی نجات جمعیت هلال احمر از اولین ساعات صبح در محل وقوع حادثه حضور یافتند، متاسفانه به علت بارش باران و گل آلود بودن رودخانه شرایط غواصی در رودخانه بسیار سخت و تا حدودی ناممکن بود، با این حال کار جستجو در حاشیه رودخانه سیمره ادامه یافت.

علی اکبری بیان کرد: علاوه بر تیم واکنش سریع که عملیات جستجو و نجات را در حاشیه رودخانه شهرستان هلیلان (محل وقوع حادثه) ادامه دادند ، به تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان ماموریت داده شد تا صبح امروز از مناطق پایین دست رودخانه سیمره به سمت بالا عملیات جستجو برای یافتن راننده مفقود شده را آغاز نمایند و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان مسیر‌ها و حاشیه رودخانه منتهی به این شهرستان را به طور کامل جستجو کردند.

او افزود: با وجود جستجوی فراوان نیرو‌های جمعیت هلال احمر ، متاسفانه تاکنون تلاش‌ها برای یافتن فرد مفقودی بی نتیجه مانده است.

روز گذشته پس از انحراف و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در حاشیه رودخانه سیمره شهرستان هلیلان ، خودرو متوقف شده و بدنبال آن راننده خودرو مفقود می شود .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
با سلام ؛ تشکر از زحمات بچه های همیشه در صحنه هلال احمر
سرخپوشان بی ادعا