دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد از ورود دادستانی به موضوع رفع اختلاف بین معدنداران با اهالی یک منطقه در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از ورود دادستانی به موضوع رفع اختلاف بین یک معدن با اهالی منطقه اشاره کرد و گفت: دادستانی خواسته‌های اهالی را با دقت رصد می‌کند و هر کجا لازم باشد در جهت حمایت از خواسته‌های قانونی شهروندان به موضوع ورود می‌کند.

ابراهیم سلیمانی  افزود: با دعوت از نماینده یک معدن فعال در سطح شهرستان، نمایندگان مردم، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اداره محیط زیست و رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان به اختلافات به وجود آمده بین اهالی منطقه و سرمایه گذاران یک معدن فعال رسیدگی شد.

او با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری و تاکید دستگاه قضا به حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، گفت: مجموعه حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد با تمام توان از همه کسانی که تمایل سرمایه گذاری در منطقه دارند حمایت می‌کند.

دادستان عنبرآباد افزود: ورود سرمایه‌گذاران جهت ایجاد کارخانه و کارگاه‌های تولیدی، باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی منطقه خواهد شد.

 در این جلسه هر کدام از مسئولان و افراد حاضر به بیان خواسته‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و دستورات لازم برای رفع اختلاف صادر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار