معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین گفت: طرح "آرامش بهاری " به مناسبت سال نو در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گفت: همه ساله ۶۱ امامزاده و بقعه در استان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری بودند، ولی با توجه به شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا این تعداد به ۱۵ امامزاده بقعه کاهش یافت.

حجت الاسلام نوروزی افزود: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه‌های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مناسبتی و نصب تابلو‌های نمایشگاهی از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال جدید است.

او اضافه کرد: برای چگونگی برگزاری طرح ضمن هماهنگی با ستاد شهرستانی مبازره و پیشگیری بیماری کرونا تابع قوانین و مصوبات این ستاد هستیم و خدمت رسانی به مردم در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت و همچنین تست بیماری کووید ۱۹ در قالب طرح شهید سلیمانی نیز انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان همچنین از حضور مبلغان در طول اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم و بومی به صورت حضوری در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به شیوه‌های نو در اجرای طرح آرامش بهاری اظهار کرد: غرفه‌هایی با موضوعات جدید در خیمه‌های آرامش بهاری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار