توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کوهبنانی

همزمان با عید مبعث، در دوازدهمین مرحله کمک‌های مومنانه، توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک‌میلیارد ریال بین نیازمندان کوهبنانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دوازدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان در آستانه‌ی عید مبعث در قالب طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

به همت سپاه ثارالله استان کرمان و با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان و امام جمعه این شهرستان توزیع بسته‌های کمک معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه آغاز شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان از دهه ولایت و رهبری کلید خورد.

او افزود: تا امروز دوازده مرحله کمک‌های مومنانه در قالب پویش نذر خون و بسته‌های معیشتی در این شهرستان صورت گرفته و طی آن، بسته‌های کالا در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 حجت الاسلام جعفری بیان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک‌های مومنانه، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان کوهبنان راه اندازی شد.

او تصریح کرد: در دوازدهمین مرحله کمک‌های مومنانه، ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک‌میلیارد ریال به محرومین و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا اهدا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان کوهبنان بیان داشت: جا دارد، خیرین در آستانه‌ی عید نوروز نسبت به کمک‌های خود اقدام کنند تا لبخند را بر لبان کودکان نیازمند بنشانند.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان نیز گفت: بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف و در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بوده اند و در خدمت رسانی به آنان همواره حضور دارند.

او افزود: از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی کردن معابر، مساجد، پارک‌ها و اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت و به صورت محله‌ای این مهم انجام شد.

ابراهیمی بیان داشت: در ادامه با راه اندازی چند مرکز تولید ماسک در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد نسبت به توزیع رایگان ماسک، دوخت گان و توزیع بسته‌های بهداشتی اقدام شد.

او تاکید کرد: در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های دیگری نیز در زمینه تامین جهیزیه، ودیعه مسکن و کمک به بیماران انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص و کمبود خون و فرآورد‌ه های خونی، پویش نذر خون در شهرستان صورت گرفت و در سه مرحله، مردم شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

او افزود: در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری خیرین، بسیج ورزشکاران و بسیج فرهنگیان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 ابراهیمی بیان داشت: طی یک سال گذشته با کمک مساجد، تکایا، خیرین و خیریه‌ها نسبت به پخت و توزیع غذای گرم با رعایت کامل مسائل بهداشتی اقدام شده است.

او افزود: با مساعدت فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خیرین، مراکز خیریه در اعیاد ماه شعبان نیز توزیع بسته کمک‌های معیشتی در شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار