کارخانه کرمان باتری به عنوان نخستین تولید کننده باتری در مرز‌های استان کرمان با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان، امروز در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کارخانه کرمان باتری به عنوان نخستین تولید کننده باتری در مرز‌های استان کرمان با ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار باتری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۶۰ نفر امروز در کرمان  افتتاح شد. 

علی زینی وند، استاندار کرمان در این مراسم گفت: وظیفه دولت، کار حمایتی و فراهم کردن فضا و تسهیلگری است و داشتن این دیدگاه که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت نیز قرار دارد، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم می‌کند.

 او افزود: بخشی از لوازم و تجهیزات کارخانه کرمان، باتری بومی سازی شده و بخش مهم کار در این گونه صنایع دانش و فناوری و مهندسی معکوس است.

استاندار کرمان بیان کرد: صنعت خودروسازی ایران به حدی رسیده که ایرانی‌ها توان تولید قطعه و خودرو را دارند؛ اما در برخی مواقع نقل و انتقال کالا و دانش راحت شده و ممکن است واردات بخشی از صنایع از نظر اقتصادی مزیت داشته باشد.

او با بیان اینکه در ایران؛ اگر مقررات زائد و پیچیده دولتی مانع‌کار مردم نشود، کشور تصاعدی تغییر مثبت می‌کند، گفت: برای ساخت این کارخانه ۳۵ میلیاردتومان هزینه شده  است.

زینی وند تصریح کرد: این کارخانه  زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار