معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به وضعیت شکننده کرونا خواستار تشکیل پویش لغو سفر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی در جلسه امروز شورای اطلاع رسانی استان  با اشاره به وضعیت شکننده کرونا و اهمیت اطلاع رسانی در جامعه خواستار تشکیل  پویش لغو سفر شد.

اکرمی گفت: باید مردم را از قبل آگاهتر کرد و باید برنامه‌هایی تنظیم شود تا مردم رو سوق دهیم به سویی که از رفتن به سفر خود داری کنند که البته صدا و سیما با برنامه‌های موثر در این زمینه نقش به سزایی دارد.

او از صدا و سیما خواست در سال ۱۴۰۰ با یک برنامه مدون و موثر در بحث اطلاع رسانی با یک برنامه جامع و خوب در جهت آگاه سازی بیشتر مردم از بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: خطر کرونای جهش یافته هم جدی و هم نزدیک است و در این زمینه شورای اطلاع رسانی باید با اقدامات شایسته اطلاع رسانی کند.

او ادامه داد: البته بسته به شرایط آموزش هم در بحث اطلاع رسانی بسیار موثر است و لذا مجموعه‌ای از عوامل باید با مدیریت درست از پیک چهارم کرونا جلوگیری کنیم.

اکرمی تصریح کرد: فرهنگ سازی یکی دیگر از عوامل اطلاع رسانی است که صدا و سیما و مطبوعات نقش به سزایی در این زمینه دارد و صدا و سیما باید با برنامه‌های محتوایی در این زمینه تلاش کند.

او ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم یکی از وظایف اصلی شورای اطلاع رسانی است و مجموعه‌ای از همه عوامل در این امر دخیل هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی همچنین خواستار تصمیم جمعی شد و گفت: باید همه مسئولین به یکدیگر کمک کنند تا در جهت رفع مشکلات مردم بتوانیم قدم برداریم و یک رنسانس اطلاع رسانی دقیق ایجاد شود و بدانند هر جا که مسئولین با یکدیگر همکاری نکنند مشکلات متوجه مردم میباشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار