رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال ۱۳۵ تن روغن خوراکی مایع و نیمه جامد در این شهرستان توزیع و به دست مصرف کنندگان رسید.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در راستای ایجاد تعادل در بازار امسال ۱۳۵ تن روغن خوراکی در فروشگاه زنجیره‌ای و عاملان خرده فروش در مناطق مختلف شهری و برخی از روستا‌های این شهرستان توزیع و به نرخ تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.   

جهین، با بیان اینکه هم‌اکنون مشکلی در تامین نیاز روغن خوراکی شهروندان وجود ندارد، افزود: مشکل تولید و توزیع روغن با تامین مواد اولیه کارخانه‌ها برطرف شده و شهروندان از رفتار هیجانی در مورد خرید روغن خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول اضافه کرد: ۱۱۰ تن روغن خوراکی با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت، در بازار مناطق مختلف این شهرستان طی ماه‌های اخیر توزیع شد و ۲۵ تن روغن تا اواخر اسفندماه به دست مصرف کننده‌ها می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار یا گرانی در زمینه روغن خوراکی یا اقلام اساسی گزارش خود را با شماره ۱۲۴ سازمان صمت مهاباد مطرح کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.