رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با هدف تنظیم بازار ۱۱۰ تن روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته در این شهرستان توزیع شده است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: به منظور مقابله با سودجویان ۱۱۰ تن روغن خوراکی در فروشگاه زنجیره‌ای و عاملان خرده فروش در مناطق مختلف شهری و برخی از روستا‌های این شهرستان توزیع و به نرخ تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.

جهین افزود: در اجرای رعایت حقوق مصرف کنندگان، شرکت‌های پخش مواد غذایی و واحد‌های صنفی ملزم به رعایت و عرضه کالا بدون فروش اجباری دیگر اجناس هستند.

این مقام مسئول در مهاباد عنوان کرد: همچنین پیگیری برای جذب و اختصاص ۱۵ تن سهمیه روغن خوراکی دیگر در دستور کار قرار گرفته است که به زودی توسط واحد‌های صنفی خرده فروش توزیع خواهد شد.

او بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، شهروندان برای جلوگیری از تشکیل صف و تجمع در هنگام توزیع کالا‌های اساسی برای حفظ سلامتی خود و شهروندان همکاری کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی، با  تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.