شهرداری دهدشت در آستانه سال جدید برنامه‌ هایی از جمله نهال کاری برای زیباسازی فضای شهری در دست اجرا دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تابش‌نژاد شهردار دهدشت گفت: با هدف آراستگی شهر و توسعه فضا بیش از هزار و ۷۰۰ اصله نهال با اعتبار ۴۵ میلیون تومان در سطح شهر غرس می‌شود.
 
تابش‌نژاد سرانه فضای سبز دهدشت را ۶.۳ متر مربع دانست و افزود: با اجرای طرح درختکاری یک درصد به سرانه فضای سبز افزوده می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تدابیری اندیشیده شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زیباسازی شهر برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ انجام شود.
 
شهردار دهدشت گفت: رنگ‌آمیزی بلوارها، معابر بلوار شریعتی، میدان مرکزی، بلوار سپاه و ورودی شهر، پاکسازی پارک‌ها و ادامه سنگ‌فرش ۵ هزار متر مربع در کمربندی ۲و جهاد از دیگر اقدامات است.

او افزود: در طرح استقبال از بهار نهال‌هایی از گونه کاج، سرو، ترنج، رز و در پارک‌ها و بلوار‌ها غرس می‌شود که تعدادی از این نهال‌ها در آیین نمادین با حضور خبرنگاران در بلوار ورودی چرام غرس شد.
 
تابش نژاد همچنین با اشاره به ترمیم کنده‌کاری‌ها و حفاری‌ها، لکه‌گیری و رفع نواقص خیابان‌ها گفت: حفاری ورودی شهر از سمت سوق به طول یک کیلومتر با ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اجرا شد.
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.