حدود ۲۲ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری در سه شهر مازندران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از محل فعالیت متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ هزار عدد مواد محترقه در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در بازرسی از مغازه متهم ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۱۱ هزار عدد مواد محترقه در نور

سرهنگ علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال، ماموران انتظامی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، یک انبار ویژه نگهداری مواد محترقه را شناسایی و در بازرسی از آن ۱۱ هزار و ۹۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یک قاچاقچی مواد محترقه در این عملیات خبر داد و گفت: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.