بیش از ۱۲ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری در شهر‌های قائم شهر، محمودآباد و میاندوورد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، متهمان در ۲ عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۳ شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموع ۶ هزار و ۳۷۹ عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

کشف ۳ هزار عدد مواد محترقه در میاندورود

سرهنگ وحید محمدی جانشین انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روز‌های پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

کشف اقلام محترقه در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در اجرای طرح مبارزه با اقلام محترقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای اقلام محترقه توسط متهمان، با هماهنگی‌های قضایی ۳ هزار و ۳۴۲ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت: در این عملیات افرادی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با تاکید براین که پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت‌های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.