ماموران نیروی انتظامی بیش از ۳۲ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری را در مازندران کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور ایجاد امنیت مناسب در روز‌های پایانی سال و در پی کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه توسط چند نفر از سودجویان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و ضمن کشف بیش از ۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از مخفیگاه آنان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف مواد محترقه در نوشهر

سرهنگ صدرا عبدی جانشین انتظامی شهرستان نوشهرگفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و دریافت خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش انواع مواد محترقه بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از منزل آنان ۶ هزارو ۵۱۳ عدد انواع موادمحترقه کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۵ هزار عدد ماده محترقه در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی خودروی این متهم ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار