معاون دادستان قم، به همراه تعدادی از مسئولان قم ازجمله مدیرکل اقتصادی استانداری، نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسین صمت، به منظور نظارت بر تأمین و توزیع مرغ استان از کشتارگاه مرغ بهاران قم بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مسلم خانی معاون دادستان قم، به همراه تعدادی از مسئولان استان ازجمله مدیرکل اقتصادی استانداری، نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسین صمت، به منظور نظارت بر تأمین و توزیع مرغ استان از کشتارگاه مرغ بهاران قم بازدید کردند.

مسلم خانی از اهتمام مسئولان در ستاد تنظیم بازار خصوصاً معاون اقتصادی استاندار در رفع مشکلات و پیگیری مستمر تأمین کالا‌های اساسی استان خبر داد و گفت: نظارت و کنترل بر وضعیت بازار مرغ در زنجیره تولید و توزیع با جدیت صورت می‌گیرد و در تلاش هستیم تا با استفاده از ابزار‌های نظارتی، مواد غذایی موردنیاز مردم بالأخص در ایام آخر سال و نوروز به‌صورت کامل تأمین گردد.

 او بیان کرد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت موجود را نیز زیبنده شهر مقدس قم نمی‌دانیم و با هرگونه اخلال در امنیت غذایی مردم برخورد قاطع قضایی صورت می گیرد.

معاون دادستان قم تأکید کرد: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان ستاد تنظیم بازار استان هرچه سریع‌تر از وضعیت به وجود آمده، عبور کنیم و بیشتر از این شرمنده مردم عزیز در تهیه اقلام اساسی ازجمله گوشت، مرغ، روغن و دیگر مواد غذایی نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار