توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در ۳۰ نقطه از کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از توزیع میوه با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار از ۲۵ اسفند در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود ایرانمنش، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: توزیع میوه برای تنظیم بازار با قیمت مصوب از ۲۵ اسفند جاری در ۳۰ نقطه از شهر کرمان توزیع می‌شود.
او به هماهنگی‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد در خصوص نحوه توزیع میوه یارانه‌ای با قیمت مصوب دولتی اشاره کرد و افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته، تعداد محل‌های فروش و توزیع میوه افزایش یافته است.

ایرانمنش با بیان اینکه با همکاری اتحادیه میدان‌داران شهر کرمان مکان‌های توزیع میوه مشخص و جانمایی شده است، تصریح کرد: میوه شب عید به‌منظور تعدیل قیمت آن و با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان دانست و از آن‌ها درخواست کرد: با توجه به افزایش محل‌های توزیع و عرضه میوه، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به خرید میوه خود در محل‌های تعیین‌شده اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.