فروش میوه شب عید در کرمان آغاز شد

مدیر تعاون روستایی استان کرمان گفت: توزیع میوه شب عید در استان کرمان در ۱۳۴ غرفه از امروز آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رضا محمد حسینی مدیر تعاون روستایی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار از امروز صبح به صورت گسترده در ۱۳۴ غرفه در استان کرمان و ۳۰ غرفه در مرکز استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برای این طرح هزار و ۲۰۰ تن پرتقال والن سیاه از جنوب استان کرمان و ۵۳۰ تن سیب درختی از دماوند تهیه شده است و قرار است ایام عید در استان کرمان توزیع شود، افزود: میوه به موقع تأمین و در اختیارغرفه داران قرار می‌گیرد و مردم هیچ نگرانی از نظر تأمین سیب درختی و پرتقال نداشته باشند.

محمدحسینی با بیان اینکه براساس مصوبه قیمت تنظیم بازار، سیب درختی هر کیلو ۶ هزار و ۸۰۰ و پرتقال هر کیلو ۵ هزار تومان مشخص شده است، تصریح کرد: فروش میوه به صورت خالص است، یعنی: مردم توجه داشته باشند، سبد، موقع خرید باید از وزن میوه کم شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۱۲۴، انتقادات و شکایات خود را در زمینه توزیع میوه با کارشناسان سازمان صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/ی

توزیع میوه نوروز ۹۸ در طرح تنظیم بازار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
میوه هست پولش نیست