ملکی گفت:همه ما امدادگران شبانه روز کمیته امداد، در تلاش هستیم که به انتظارات و مطالبات بحق پاسخ درخور و مثبت دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امروز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۴ بمناسبت سالگرد تاسیس نهاد مقدس و خدمتگزار کمیته امداد امام خمینی (ره) میهن پرست امام جمعه چوار و کمالوندی فرماندار شهرستان با حضور در اداره کمیته امداد چوار با پرسنل خدوم و زحمتکش این اداره دیدار کردند.

 در این نشست صمیمی ابتدا خیراله ملکی رئیس اداره کمیته امداد شهرستان چوار ضمن خیر مقدم به مهمانان و عرض تبریک پیشاپیش بمناسبت بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ۱۴ اسفند سالگرد تاسیس شجره طیبه کمیته امداد به تاریخچه، فلسفه وجودی امداد و ماموریت خطیر این نهاد مقدس در خدمت رسانی به نیازمندان پرداخت.

او ضمن تشکر از تعامل خوب و سازنده مسئولین شهرستان چوار با کمیته امداد بویژه از حمایت‌ها، هدایت‌ها و مساعدت‌های امام جمعه معزز و فرماندار محترم قدردانی نموده و اعلام داشتند که مردم و مسئولین ازنهاد مقدس امداد که مزین به نام مبارک حضرت امام خمینی است انتظار ویژه و خاص در خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم را دارند.

ملکی افزود: همه ما امدادگران شبانه روز در تلاش هستیم که به این انتظارت و مطالبات بحق پاسخ درخور و مثبت دهیم.

او  در این دیدار گزارش مبسوطی از خدمات امداد چوار در سرفصل‌های مختلف را به استحضار حاضرین رساند و از تلاش بی وقفه و صادقانه همکاران امداد قدردانی نمود.

در ادامه این نشست میهن پرست امام جمعه چوار ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند همکاران امداد چوار قدردانی و اظهار داشت: تلاش و ایثاری که من از پرسنل امداد چوار می‌بینم خیلی فراتر از وظیفه اداری و سازمانی آنهاست.

او همچنین از صبر و شکیبایی پرسنل امداد در برخورد با مراجعین قدردانی و توصیه نمودند با توجه به اینکه کمیته امداد بیت امام و رهبری معظم است فلذا پرسنل امداد باید در کمال احترام مخاطبین و مراجعین را تکریم نمایند که بحق تاکنون نیز چنین بوده است.

سپس کمالوندی فرماندار شهرستان نیز ضمن تبریک سالگرد تاسیس کمیته امداد گفت: بنده در بازدید‌های سرزده‌ای که از ادارت شهرستان چوار داشتم کمیته امداد را منظم‌تر و پای کار‌تر از بقیه ادارات ارزیابی میکنم.

او عنوان کرد: ما در فرمانداری چوار کمترین مراجعات از بین مددجویان و مخاطبین کمیته امداد را داریم و این خود بیانگر کار ارزشمند و خدمات شایسته امداد چوار است و بنده به سهم خودم از تلاش و خدمات ماندگار این نهاد مردمی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.