رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه باید در یک جلسه تعیین تکلیف شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت وجود زبان مشترک برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه گفت : فرآیند بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی از زمان درخواست متقاضی برای رفع مشکل تا طرح آن در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

او با تاکید بر اینکه موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی باید در حد امکان در یک جلسه حل و یا منجر به یک جمع‌بندی مؤثر شود، گفت : مشکلات واحد‌های تولیدی مختلفی تاکنون به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه ارجاع داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: عمده‌ترین مشکلات واحد‌های تولیدی این استان درخواست استمهال بدهی معوق بانکی، تقاضای تقسیط مالیات بر ارزش افزوده و تقاضای مهلت ۶ ماهه برای رعایت ضوابط زیست‌محیطی بوده است.

او ادامه داد: موضوعات و مشکلات مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه با حضور مدیر یا نماینده واحد تولیدی و رئیس دستگاه اجرایی یا بانک مورد خطاب مطرح می‌شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.