سرهنگ مهری از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداری فردی که خود را به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی و از این طریق اقدام به کلاهبرداری مبالغ میلیاردی کرده بود موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: در بررسی ماموران پلیس مشخص شد این فرد کلاهبردار ، مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال را تحت عنوان ساخت و ساز در کشور عراق و تردد افراد از مرز مهران بدون گذرنامه در ایام اربعین از شهروندان دریافت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات خاص پلیسی محل اختفای این متهم را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی موفق او را دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس ، به بزه انتسابی معترف شده ، مطرح کرد: متهم به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مهری بیان کرد: از مردم خواستاریم هیچگاه فریب ظاهر افراد را نخورند و برای هرگونه سرمایه گذاری به موسسات مجاز و قانونی مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.