وزارت دفاع آمریکا ادعاهای دیگری را درباره حمله این کشور به شرق سوریه مطرح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت دفاع آمریکا مدعی شد حمله بامداد امروز این کشور علیه مواضع الحشد الشعبی عراق در سوریه دفاع از خود بوده است.

پنتاگون مدعی است: حملاتی که در سوریه انجام دادیم، اولین مورد از این نوع در دولت بایدن بود. جنگنده‌های اف ۱۵، ۷ بمب را شلیک و ۹ مورد از تاسیسات موجود در منطقه را به طور کلی ویران کردند. دو مورد تاسیسات دیگر هم آسیب دیدند.

وزارت دفاع آمریکا می‌گوید: تصور می‌کنیم که این حمله قربانی داشته است؛ در حال ارزیابی شرایط هستیم. تاسیسات مورد هدف با دقت انتخاب شدند.

این نهاد آمریکایی مدعی شد: هدف از این حمله، تضعیف توان شبه نظامیان برای انجام حملات جدید و نیز ارسال این پیام بوده که ما از نیروهایمان حفاظت می‌کنیم.

وزارت دفاع آمریکا در ادامه ادعا‌های خود افزود: این حملات دفاعی بود و تاکید می‌کند که ما بر دفاع از نیرو‌ها و شرکایمان پایبند هستیم.

پنتاگون ادعا کرد که تصمیم بایدن برای انجام این حمله در چارچوب اختیارات قانونی بوده و مخالف با قوانین بین المللی نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جو بایدن ملعون خبیث بدان و آگاه باش ایران اسلامی پیشرفته متمدن مقتدر قدرتمند ایران زمان پهلوی ملعونین و ایران زمان قاجاریه مفلوکین نیست که موش و گربه بی عرضه توسری خور نوکر و غلام حلقه به گوش شما آمریکایها و انگلیسها و صهیونیستها باشد ایران اسلامی امروز توی ملعون خبیث و لشکریانت و تصلیحات نظامیت و همپیمانانت را در منطقه جهان اسلام و فراتر از منطقه جهان اسلام به خاری و خفت و ذلت و نابودی می کشاند و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سافلین می اندازتتان هرگز مپندار که ترامپ را تو و دارو دسته تو خار و حقیر و ذلیل کردند و از دور دوم ریاست جمهوریش از کاخ سفید به بیرون پرتش کرد خداوند جل جلاله اینکار را کرد تا درس عبرتی شود برای همچون توی ملعون ولی مثل اینکه یاسین به گوش خر خوانده اند و توی خر احمق هم باید با خاری و خفت و ذلت نابود شوی جوبایدن ملعون به اندازه کوپنت وراجی کن به اندازه گلیمت دست و پاتو دراز کن و چون بیشتر از حد خودت دست و پایت را دراز کردی و ورهای زیادتراز دهن کثیفت زدی نصبت به ایران اسلام منتظر عقوبت رفتار و گفتار و کردار و افکار شیطان صفتانه ات باش آمریکا رو تو و امثال تو هرگز نمی توانید از فروپاشی و افولش جلوگیری کنید و تو ولشکریانت در سر تا سر جهان اسلام نابود خواهید شد با شدیدترین و دردناک ترین وضع ممکن به ترامپ ملعون و دارو دسته ملعونش چند سال قبل گفته شد شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه به توی ملعون خبیث هم همین ضرب المثل را تکرار می کنیم جوبایدن ملعون خبیث شتر در خواب بیند پمبه دانه گهی لب لپ خورد گه دانه دانه ، شب دراز استو قلندر بیدار منتظر عقوبتت باش ملعون خواهیم دید که چگونه سپاهیان خردمندان بصیر حزب خداوند جل جلاله تو و لشکریانت و همپیمانانت را در سر تا سر جهان اسلام و سر تا سر جهان خار و حقیر و ذلیل و نابود خواهند کرد منتظر باش به زودی اتفاق خواهد افتاد ای ملعون شیطان صفت خبیث تر از ترامپ ملعون . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا حسین ع .
Germany
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
شما هر کاری می کنید مخالف قوانین بین‌المللی نیست!
آخرین اخبار