عکرش با انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری‌ها در اطلاع رسانی درخصوص خطرات کرونا گفت: تبلیغات وسیع اصناف غیرضروری در شرایط قرمز اقدامی اشتباه است.

عادل عکرش معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه کادر پزشکی و درمانی گفت: از سایر دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی می‌خواهم در این شرایط حساس کنونی کادر پزشکی را همراهی و یاری کنند.

او با بیان اینکه در بخش فرهنگی و فضاسازی مناسب شهرداری‌ها بسیار ضعیف عمل کرده اند، افزود: در این رابطه انتظارات برآورده نشد، بطوریکه به جای انعکاس مناسب شرایط خطرناک کرونایی و اطلاع رسانی عمومی، شاهد تبلیغات وسیع برخی صنوف غیرضروری هستیم که در شرایط قرمز اجازه فعالیت ندارند.

عکرش بیان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رسانه‌های فعال در سطح شهرستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و انعکاس موارد این حوزه، مجدداً از فعالان این حوزه می‌خواهم در همکاری با مجموعه کادر پزشکی و درمانی در پوشش رسانه‌ای به ویژه در فضای مجازی و آگاه سازی شهروندان گام‌های موثرتری بردارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: از سایر دستگاه‌های اجرایی بخصوص در بخش فرهنگی می‌خواهیم با مشارکت و ایجاد بستر‌های لازم در آگاه سازی و ارتقای سطح فرهنگ عموم مردم در مقابله با ویروس کرونا گام بردارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.