ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از شروع فعالیت خود در سال ۱۳۷۷ تا کنون موفق شده بیش از ۲ هزار زندانی جرائم غیرعمد را از بند حبس آزاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست هیئت امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری مقرر گردید جشن‌های گلریزان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به همت خیران استانی از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته اند که کمک‌های اعطایی به ۲۰ نفر از این زندانیان از محل موقوفات خیران تأمین شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در حال حاضر ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد در استان نیازمند کمک نیکوکاران و خیران هستند که ۴۵ نفر از این افراد را محبوسان مهریه و مابقی را زندانیانی تشکیل می‌دهند که به واسطه اوراق تجاری چک یا بدهی و یا بابت ضمانت از دوستان و بستگان در حبس به سر می‌برند.

صیادی خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان از شروع فعالیت خود در سال ۱۳۷۷ به برکت حمایت‌های خالصانه مردم موفق شده بیش از ۲ هزار زندانی جرائم غیر عمد را از بند حبس آزاد کند و به آغوش خانواده بازگرداند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار