دادستان عمومی و انقلاب لردگان، از اعطای مرخصی پایان حبس به ۲۲ نفر از زندانیان دارای محکومیت کیفری در زندان مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید جریده اصل دادستان عمومی و انقلاب لردگان اظهار داشت: در راستای سیاست‌های عالی قوه قضاییه مبنی بر پالایش و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، وضعیت زندانیان دارای محکومیت کیفری در زندان شهرستان بررسی و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) باقی مانده محکومیت تعداد ۲۲ نفر از زندانیانی که مستحق ارفاقات قانونی و استفاده از رأفت اسلامی بودند بخشیده شد.

او افزود: به طور میانگین باقی مانده حبس هر یک از این زندانیان چهار ماه بود که به منظور تحکیم بنیان خانواده و حضور این افراد در جمع خانواده‌های خود نسبت به ایشان مساعدت‌های قانونی لازم اعمال شد.


بیشتر بخوانید


جریده اصل با تاکید بر برخورد قاطع و مستمر با مرتکبین جرائم خشن و اشرار اضافه کرد: استفاده از نهاد‌های ارفاق آمیز قانونی شامل زندانیان شرور و مرتکبین جرائم خشن و مجرمین حرفه‌ای نخواهد بود و برای این عده از مجرمین تا زمان احراز تنبه و اصلاح و بازپروری هیچ گونه ارفاقی اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار