مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری، از آزادی ۱۰۴ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۴ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۷۰ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال که در زندان‌های استان تحمل حبس داشتند آزاد شدند.

او  با اشاره به تفاهمنامه بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه استان افزود: در این تفاهمنامه زندانیان محکوم جرایم غیرعمد که بدهی آن‌ها زیر یک میلیارد ریال است، با همکاری ستاد دیه آزاد شدند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: براساس این تفاهمنامه ۱۴ زندانی واجد شرایط با بدهی بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) معرفی و  با حمایت این ستاد و رضایت شاکیان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

او اظهار داشت: برای آزادسازی این زندانیان، شاکیان نیز سه میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال رضایت دادند که ۱۴۵ میلیون ریال آورده مددجویان و ۱۰ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت و زندانیان آزاد شدند.

حیدری ادامه داد: برای آزادسازی این تعداد زندانی ۸۰ میلیارد ریال رضایت و گذشت شاکیان بوده است و مابقی از محل کمک ستاد دیه، آورده افراد، اعسار، تسهیلات آزاد شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار