سرپرست شهرداری منطقه سه شهر کرمان، از اجرای طرح‌های متنوع و ویژه در ۱۰ نقطه از سطح منطقه ۳ کرمان برای نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمرتضی حسینی، شهردار منطقه سه کرمان در خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری برای نوروز امسال گفت: دو بوستان در ابتدای هفت‌باغ و کوچه ۵۳ گلدشت در حال ساخت است که تا نوروز امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

او با بیان اینکه برای نوروز امسال، ۱۰ نقطه از منطقه سه، برای فضاسازی، نورپردازی، نصب المان و سفره هفت‌سین در نظر گرفته شده است، افزود: به همت معاونت خدمات شهری منطقه سه، در نوروز امسال طرح فضای سبز همراه با نصب المان نوروزی و نورپردازی در خیابان شهید مطهری به‌صورت ویژه اجرا خواهد شد.

حسینی زیباسازی هواکش‌های میدان آزادی و ابتدای خیابان استقلال، اجرای سازه آب‌نما همراه با گل‌کاری و ساخت و نصب ماکت ایستاده گنبد جبلیه و اجرای سفره هفت‌سین در بوستان مسافر، بازسازی و احیای بوستان‌های تمدن و ایثار همراه با چیدمان سفره هفت‌سین، فضاسازی بخشی از خیابان استاد شهید مطهری با نصب المان و اجرای سفره هفت‌سین را از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز امسال ذکر کرد.

او به زیباسازی و نورپردازی تقاطع‌های غیر همسطح، میادین، بوستان‌ها و بعضی از معابر سطح این منطقه برای نوروز امسال اشاره کرد و بیان داشت: فرش موزاییک خیابان‌های قدس و آیت‌الله صالحی، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری بعضی از معابر، شستشوی دیوارها، میادین، درختان، رفیوژ‌ها و معابر سطح منطقه، رنگ‌آمیزی جداول و گلکاری فضا‌های سبز سطح منطقه از دیگر اقدامات نوروزی امسال هستند.

حسینی با اشاره به زیباسازی ورودی ترمینال جدید (آدینه) که یکی از ورودی‌های مهم شهر کرمان برای ورود مسافر است، گفت: برای زیباسازی این محدوده و همچنین ارائه خدمات رفاهی به مسافران، طرح ویژه‌ای با ترکیب فضای سبز، المان، سفره هفت‌سین همراه با نورپردازی و استقرار چند واگن قطار و تبدیل آن‌ها به رستوران و مراکز خدماتی، در دستور کار قرار دارد.

اوبا بیان اینکه این اقدامات با هدف رضایت شهروندان و زیباسازی منظر شهری در حال انجام است، اظهار کرد: این اقدامات هدیه شهرداری منطقه سه به شهروندان برای نوروز امسال خواهد بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هفت سین ، سال نو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.