مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت:۲۰ مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در استان کرمان آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در جلسه هیات امنای ستاد دیه از فراهم شدن زمینه آزادی تعداد ۲۰ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر خبرداد.

او با اشاره به اینکه کل مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان بیش از ۱۵۴ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال است، افزود: مبلغ ۱۳۹ میلیارد ۷۸۹ میلیون ریال از شکات پرونده‌ها تخفیف اخذ و همچنین مبلغ ۴ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال مددجویان در پرداخت بدهی خود مشارکت داشتند در نهایت با پرداخت۱۱ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال این تعداد از مددجویان از زندان آزاد می‌شوند که سهم ستاد دیه استان ۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیران است.

او بیان داشت: ستاد دیه استان از ابتدای امسال موفق به آزادی ۳۱۴ مددجوی با پرداخت بیش از ۱۳۹ میلیاردو ۹۰۷ میلیون ریال شده است که ۶۵ درصد پرداختی این مبلغ از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه استان بوده است.

موسوی قوام اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۷ مددجوی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان حدود ۷ میلیارد تومان نیاز است.

او تصریح کرد:با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم هم وطنان و هم استانی‌های دیار کریمان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۲۶۲۰۰۲ سیبا بانک ملی اهدا کنند تا با کمک به این مددجویان زمینه آزادی آنان را در این ایام فراهم کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.