مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند با حضور مسئولین در بوستان آزادی بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

این مجتمع، با هدف نگهداری و ارائه خدمات به متکدیان، کودکان کار و سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه در بوستان آزادی بیرجند احداث شده است.

در این مرکز علاوه بر اسکان، خدمات مشاوره‌ای و حمایتی نیز به پذیرفته‌شدگان ارائه خواهد شد و دستگاه‌های حمایتی نیز شهرداری را همراهی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم گفت: نباید افراد بی خانمان و بی سرپناه را رها کرد بلکه باید آن‌ها را در چرخه بازپروری و بازتوانی قرار داد.

او از مکاتبه با وزارت کشور در خصوص تخصیص اعتبار به این مرکز گفت و افزود: تخصیص این اعتبار ویژه در کنار اعتبارات شهرداری، تأثیرگذاری بیشتر این مرکز را به همراه خواهد داشت.

خوش خبر به لزوم اجرای برنامه مدون، علمی و به روز این مرکز توسط مدیران آن تأکید کرد و ادامه داد: رها کردن افراد آسیب دیده در جامعه، هزینه‌های زیادی را به اعتماد اجتماعی وارد می‌سازد و چهره بدی از انضباط اجتماعی را در شهر به نمایش می‌گذارد، لذا باید همیاری‌ها در حوزه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.