پروژه جدا سازی آب شرب برای آبیاری فضای سبز در شهر خضری دشت بیاض ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اسماعیلی شهردار شهرخضری دشت بیاض در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:نور پردازی در سطح شهر، زیبا سازی فضای سبز، مبلمان شهری، بحث‌های عمرانی و ایجاد درآمد‌های پایدار توسط شهرداری خضری دشت بیاض انجام شده است.

او اقدامات عمرانی موفقی را که طی سه سال گذشته انجام شده، برشمرد و افزود: احداث و تکمیل میدان ورودی خضری دشت بیاض یکی از اقدامات خوبی بود که تاثیر بسزایی را در بحث اقتصاد و گردشگری این شهر خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون ۵ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح هزینه شده است و آخرین لایه آسفالت این میدان هم هفته آینده اجرا خواهد شد.

شهردار خضری دشت بیاض بیان کرد: شهرداری این شهر جز اولین شهرداری‌هایی است که مفتخر به اخذ موافقت اصولی مجتمع خدمات رفاهی شده است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر خضری دشت بیاض طیسه سال گذشته انجام شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: بازارچه صنایع دستی احداث شده در این شهر نیز در حال تکمیل و از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است که امید است تا عید سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

شهردار خضری دشت بیاض از پیشرفت خوب پروژه‌های این شهر گفت و اظهار کرد: تا کنون ۵۰۰ تن قیر رایگان توسط شهرداری برای انجام این پروژه‌ها دریافت شده است.

۲۵ سال چشم انتظاری، ممیزی املاک به اتمام رسید

اسماعیلی شهردار خضری دشت بیاض گفت: تکمیل پروژه‌های کف سازی وخرید تجهیزات پارکی برای پارک خاوران نیز با حمایت‌های استانداری و معاونت عمرانی انجام شده است.

او افزود: احداث پارک دانشجو و خرید یک دستگاه بیل بکهو نیز از اقداماتی است که توسط شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.