رجبی، ملی پوش تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: واقعا نمی‌دانم چرا همچنان در وزن‌های بالای تکواندو، خلاء بازیکن داریم.

سعید رجبی، ملی پوش تیم تکواندوی شهرداری ورامین در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر تکواندو بیان کرد: خدا را شکر توانستیم مانند سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ امسال را به خود اختصاص دهیم. می‌خواهم از تک تک بازیکنان تشکر کنم که بابت این جام زحمت کشیدند. من هم بعد از یک سال دوری از شیاپ چانگ، عملکرد خوبی داشتم.

بازیکن سنگین وزن تکواندو در واکنش به کاهش تعداد هوگوپوشان سنگین وزن، بیان کرد: واقعا نمی‌دانم چرا همچنان در وزن‌های بالای تکواندو خلاء بازیکن داریم و نظری در این باره ندارم. من نمی‌توانم نظر بدهم، چون در جریان این مورد نیستم.

رجبی در خصوص اردوی مشترک تیم ملی با بلغارستان بیان کرد:  بلغارستان از اولین تورنمنت مسابقات قهرمانی اروپا  میزبانی خواهد کرد  و همه تیم‌ها هم با برترین بازیکنان خود پا به مسابقات می‌گذارند. امیدوارم بهترین اتفاق برای ما بیفتد و بتوانیم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

او گفت: من هم به اردوی تیم ملی ملحق خواهم شد تا در اردوی مشترک با بلغارستان حاضر باشم. چهاردهم اسفند به همراه تیم ملی به مسابقات بلغارستان اعزام می‌شویم تا در این تورنمنت حضور پر قدرتی داشته باشیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار