سرپرست تیم تکواندوی کن درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

کیومرث چگینی سرپرست تیم تکواندوی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات لیگ برتر آقایان بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی زمانی که باشگاه ها تعطیل بودند به صورت منسجم تمرین کردند. ارتباط بازیکنان و کادر فنی موجب نتیجه گیری خوب تیم ما شد. تقریبا هر کدام از بازیکنان ما در مرحله گروهی در یک وزن بالاتر ظاهر شدند. عملکرد بازیکنان ما ستودنی است.

او افزود: به بازیکنانم افتخار می کنم. خوشحالم طی ۲ روز بازیکنانی افتخار آفرینی کردند که دست پرورده باشگاه ما هستند. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و بازیکنان دچار غرور نشوند. سکوی قهرمانی برای تیمی است که تا آخرین لحظه تلاش کند و خود را به عنوان مدعی نشان دهد.

سرپرست تیم تکواندوی کن در مورد کیفیت هوگوهای بازیکنان در لیگ بیان کرد: هوگوها نسبت به سال های قبل شرایط بهتری دارد. امیدوارم برای مرحله فینال در استفاده از آن ها شرایط به گونه دیگری پیش رود. حیف است بازیکنان باکیفیت و تکنیکی که هر کدام در جهان مدعی هستند در شرایط غیر استاندارد بازی کنند.

چگینی درباره بازگشت فرزان عاشورزاده سونامی تکواندوی جهان به باشگاه کن اظهار کرد: فرزان به خانه خود برگشته است و از این اتفاق خوشحالیم. عاشورزاده فعل خواستن را صرف کرد و توانست اوج گیری را آغاز کند. امیدوارم او باتوجه به انگیزه بالا و اخلاق خوبی که دارد به ما کمک کند.


بيشتر بخوانيد

‌می‌خواهیم از عنوان قهرمانی کن در لیگ تکواندو دفاع کنیم/ کیفیت هوگو‌ها باعث کدورت میان تیم‌ها شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار