سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان گفت: ۱۰۰ درصد حضور پدرم کنار من با توجه به تجربه بالایش در تکواندو به من کمک می‌کند.

فرزاد ذوالقدری سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان تکواندوی ایران بیان کرد: هفته اولی است که در ایران حضور داریم و تمرینات خوبی را سپری کردیم و همانطور که انتظار داشتم برنامه هایم پیش رفت. ارتباط بسیار خوبی میان ملی پوشان ایران و بلغارستان هست. از کادر فنی، بازیکنان و فدراسیون تکواندوی ایران بابت کمک‌ها و مهربانی هایشان سپاسگزارم. مطمئنم در آینده نزدیک تمرینات مفیدتر و بهتری خواهیم داشت که روی عملکردمان و کسب تجربه تاثیرگذار است.

او ادامه داد: پیش از این اردوی ۲۵ روزه در بلغارستان داشتیم و خدا را شکر شرایط بازیکنان خوب است. سیستم تمرینی ایران بسیار حرفه‌ای و سخت برای بازیکنان خارجی است، چرا که ایرانی‌ها از آمادگی بدنی خوبی برخوردار هستند. مطمئنا شرایط بدنی تیم ما مانند ایرانی‌ها نیست، اما بهتر می‌شود. امیدوارم راهی برای کسب سهمیه المپیک توکیو باز شود.

ذوالقدری درباره حضور پدرش در کادر فنی تیم ملی تکواندوی بلغارستان اظهار کرد: حضور پدر من به عنوان مدیر فنی تیم ملی بلغارستان برای من امتیاز بزرگی است و ۱۰۰ درصد حضور او کنار من با توجه به تجربه بالایش در تکواندو به من کمک می‌کند که قوت قلبی برای من است و بابت حضور او در کنار خودم بسیار خوشحالم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار