الکساندر جورجیف گفت: مطمئنم با کمک‌های فرزاد ذوالقدری، تکواندوی بلغارستان در مسیر رشد و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

الکساندر جورجیف بازیکن تیم ملی تکواندوی بلغارستان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی مشترک این تیم با ملی پوشان ایران در تهران بیان کرد: احساس خیلی خوبی از این اردو دارم. تمرینات برای من و هم تیمی‌هایم بسیار مفید خواهد بود. بازیکنان تیم ملی تکواندوی ایران واقعا خوب هستند و با کمک و تجربیات آن‌ها مطمئنم می‌توانیم نتایج خوبی در مسابقات کسب کنیم.

جورجیف در مورد حس و حال خود بابت حضور در ایران اظهار کرد: من ایران را دوست دارم و این جا کشور خیلی خوبی است. مردم  این کشور خیلی صمیمی و خاکی هستند. هنوز فرصت نشده است از کمپ تمرینی خارج شویم، اما در کل از ایران و ایرانی‌ها خشنودم و بسیار دوستشان دارم.

قهرمان مسابقات تکواندوی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۷ درباره اهداف خود عنوان کرد: فعلا تنها هدف من مسابقات قهرمانی اروپا است که به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود. بعد از این مسابقات رقابت‌های کسب سهمیه هم در کشور ما برگزار می‌شود. هدف دراز مدت من موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

او درباره رابطه اش با فرزاد ذوالقدری سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان بیان کرد: از فرزاد بابت همه چیز سپاسگزارم. فرزاد خون تازه‌ای به تکواندوی بلغارستان تزریق کرد که کاملا قابل مشاهده و لمس است. ذوالقدری مربی فوق العاده خوبی است. مطمئنم با کمک‌های فرزاد تکواندوی بلغارستان در مسیر رشد و پیشرفت قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار