نیرو‌های اطفای حریق شهر لاذقیه اعلام کردند که ۳ کودک سوری در آتش سوزی خانه‌ای در حومه این شهر جان باختند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به نقل از اسپوتنیک، نیرو‌های اطفای حریق شهر لاذقیه در شمال غرب سوریه اجساد سه کودک سوری را پس از اطفای آتش سوزی به وقوع پیوسته در یکی از خانه‌های منطقه «الرمل الجنوبی» در حومه این شهر کشف کردند.

منبعی در تیم اطفای حریق در این خصوص گفت: پس از اعلام وقوع حریق در یکی از خانه‌های در حال ساخت در منطقه الرمل جنوبی در حومه شهر لاذقیه نیرو‌های اطفای حریق بلافاصله به محل اعزام شدند.

این منبع افزود: پس از اطفای کامل حریق و بررسی محل حادثه اجساد سه کودک کشف شد که متاسفانه گرفتار حریق شده و نتوانسته بودند خانه را ترک کنند و همگی قربانی این حریق شده بودند. والدین این کودک‌ها هنگام بروز حادثه در خانه نبوده‌اند.

بررسی‌های اولیه حاکی از این است که علت وقوع آتش سوزی اتصال برق و سرایت آتش سوزی به وسایل خانه بوده است که به علت مواد قابل اشتعال موجب سوختن کل خانه می‌شود و این کودکان گرفتار نیز جان خود را از دست می‌دهند.

تیم اطفای حریق شهر لاذقیه اعلام کرد که متخصصان پزشکی قانونی، دادگستری و جنایی به محل حادثه آمدند تا تحقیقات بیشتری در خصوص این حادثه انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار