چند خبر از استان قزوین در حوزه‌های فوتبال، کاراته و تکواندو را در بسته ورزشی دنبال کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، به همت کانون مربیان فوتبال کشور، مراسم تجلیل از مربیان برتر استان‌ها برگزار شد و از استان قزوین علی سامه، سرمربی بزرگسالان طلایه داران بوئین زهرا و قهرمان لیگ برتر استان، رضا حمیدی سرمربی جوانان غفاری تاکستان و صعود به لیگ برتر کشور، صادق محمدنیا سرمربی فوتسال پایه باتیس البرز و قهرمان مناطق کشور و راضیه مرادی سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال استان قزوین معرفی و تجلیل شدند.

برد تیم فوتبال سفیر بعد از چند باخت متوالی

در ادامه دیدار‌های هفته هشتم لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته هشتم، تیم سفیر نوین آبیک در بازی خانگی با نتیجه ۴-۱ از سد تیم شهروند فریدونکنار گذشت.

نماینده استان هم اکنون با ۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول گروه دو این رقابت‌ها قرار دارد.

کاراته کا‌های استان در مرحله جدید اردوی تیم ملی

بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری ملی پوشان استان در مرحله هفتم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته شرکت می‌کنند.

این اردو از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا ۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
اردو‌های ملی پوشان کاراته برای حضور در رقابت‌های کاراته وان استانبول، مراکش و پاریس که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

تکواندو کار ملی پوش استان فنی‌ترین بازیکن لیگ برتر شد

مهران‌برخورداری ملی پوش تکواندو استان در ترکیب تیم لوازم خانگی کن توانست در لیگ برتر بزرگسالان کشور با پیروزی مقابل تمام رقبا، عنوان فنی‌ترین بازیکن کشور را از آن خود کند.

مهران برخورداری سال گذشته در لیگ برتر رنکینگ یک و عنوان فنی‌ترین بازیکن را هم در اختیار داشت.

رقابت‌های تکواندو پومسه بسیج استان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید

در این مسابقات که بصورت مجازی برگزار شد، در رده سنی زیر ۹ سال، امیرحسین رستمی و سینا کشتکار باقری اول و دوم، در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال، محمدجواد رستمی، پویا اوسطی اول و دوم شدند و سوم مشترک به کیان جعفری و علیرضا قلعه قوند رسید.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، یاسین محمدیان آهنگری، ایلیا نانکعلی اول و دوم شدند و سوم مشترک به محمدامین نوروزی و ارشیا قربانی رسید.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال هم حسین حسین پور و محمدمبین بغدادی اول و دوم شدند و سوم مشترک به امیرحسین کریمی و امیرصالح هاشمی رسید

در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال هم یاسان محمدعلیخانی قهرمان شد و رضا قویدل بر سکوی دوم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.