ورود خودرو‌های غیربومی به سیرجان ممنوع شد

معاون استاندار کرمان گفت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک سیرجان به شهر‌های دیگر کشور و ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استاندار کرمان در شصت و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: ویروس کرونا به شکل عادی و جهش یافته در جهان در حال تاخت و تاز است.

او با اشاره به آمار ابتلا و فوتی‌ها در کشور گفت: متاسفانه استان خوزستان وضعیت نگران کننده‌ای دارد و در سطح کشور ۱۶۸ شهر در وضعیت آبی کرونایی، ۲۱۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۱ شهر در وضعیت قرمز و مابقی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به وضعیت شهر‌های استان کرمان اشاره کرد و افزود: ۱۲ شهر استان در وضعیت آبی، ۱۰ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و متاسفانه سیرجان در وضعیت نارنجی است.

او با اشاره به سفر خود به شهرستان سیرجان تصریح کرد: مشاهده کردم که ورودی‌های شهرستان سیرجان کنترل نمی‌شد که دلیل آن را ارسال نشدن ابلاغیه اعلام کردند که فرمانداران باید بدانند فقط در وضعیت آبی و زرد ورودی شهر‌ها کنترل نمی‌شود و منع تردد شبانه در همه وضعیت‌ها الزامی است و دیگر منتظر ابلاغیه نباشند.

بصیری با تاکید برآنکه ممنوعیت‌ها همچنان براساس وضعیت شهر‌ها پابرجاست، بیان داشت: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک سیرجان به شهر‌های دیگر کشور ممنوع و همچنین ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان نیز ممنوع است.

او با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز گفت: در ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی پیشنهاد دادیم که سفر‌ها با نگاه کرونایی مدیریت شود و سفر به شهر‌های نارنجی و قرمز مجاز نیست و همچنین افرادی که دارای تست مثبت کرونایی هستند، مجاز به سفر نیستند.

معاون استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال مراسم اعتکاف برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: با توجه به آغاز سفر‌ها از دهه سوم اسفندماه بنابراین از ۲۰ اسفندماه کنترل‌های جاده‌ای با حساسیت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.