معاون استاندار کرمان با اشاره به اینکه منع تردد شبانه در کرمان ادامه دارد، گفت: اعمال محدودیت‌های هوشمند از ساعت ۲۱ امشب بر اساس رنگ بندی جدید شهر‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: طبق آخرین گزارشات اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۶ هزار نفر مبتلا و بیش از ۴۹ هزار نفر مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در کشور گزارش شده است.

او با اشاره به همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها از ابتدای آذرماه در کشور و به ویژه استان کرمان، افزود: محدودیت‌های اجرایی تاثیر خوبی در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در کشور و استان کرمان داشته است.

بصیری با اعلام اینکه این امر، به معنای پایان کار نیست، تصریح کرد: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کل کشور به ۷ شهرستان باید توجه شود که یکی از این شهرستان ها، راور در استان کرمان است، زیرا هنوز در سطح قرمز قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: خوشبختانه شهرستان‌های جیرفت، بم، کرمان، کوهبنان، رفسنجان، زرند و سیرجان از وضع قرمز به نارنجی رسیده‌اند و متاسفانه شهرستان نرماشیر از وضعیت نارنجی به قرمز و ریگان از وضعیت زرد به نارنجی رسیده‌اند که باید به آن‌ها تذکر داده شود.

بصیری تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند از ساعت ۲۱ امشب براساس رنگ بندی جدید شهر‌ها ادامه دارد.

او با بیان اینکه منع تردد شبانه در شهر‌های با وضعیت نارنجی که بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، تمدید شد، افزود: علاوه بر این، منع تردد شبانه در شهر کرمان همچنان ادامه خواهد داشت.

بصیری با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در هفته دوم آذرماه در سطح استان کرمان بیان داشت: ۹۴ هزار و ۸۴۵ واحد در استان نیازمند به بازرسی دارند که در هفته دوم آذرماه ۱۵ هزارو ۸۹۱ مورد بازرسی به همت هزار و ۷۳۲ بازرس انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: این بازرسی‌ها، ۳۰۷ مورد پلمب و تعطیلی در بر داشته است.

 بصیری بیان داشت: به منظور حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا کارهای خوبی انجام شده که از جمله آنها می توان به تسهیلات اشتغال محور به بخش ورزش و جوانان اشاره کرد که مهلت ثبت نام تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.