با توجه به نارنجی شدن وضعیت کرونا در خمین محدودیت‌های بیشتری در این شهرستان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، با توجه به اینکه وزارت بهداشت وضعیت کرونای شهرستان خمین را از امروز شنبه دوم اسفند ماه ۹۹ نارنجی اعلام کرد محدودیت‌های بیشتری در این شهرستان اعمال می‌شود.

طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در شرایط نارنجی باید فعالیت مشاغل گروه‌های سوم و چهارم تعطیل شود، حضور نیرو‌های اداری و عوامل اجرایی مدارس تا یک سوم کاهش یابد.

بنابر این تا اطلاع ثانوی آموزش در تمامی کلاس‌های شهری و روستایی خیمن در سه دوره تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین گفت: محدودیت‌های کرونایی این شهرستان به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد و در این مدت مشاغل گروه‌های سوم و چهارم نباید اقدام به کسب و کار کنند، حضور کارکنان در محل کار تا یک سوم کاهش می‌یابد و ماموریت‌های اداری غیرضروی لغو و نشست‌ها با حضور شمار اندکی از افراد و رعایت دیتورالعمل‌ها برگزار می‌شود.

طهرانی افزود: تمام برنامه‌های مذهبی و آیینی نماز جماعت در مساجد، فعالیت مدارس، آموزشگاه‌ها، اقدامات آموزشی در مراکز دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه در این شهرستان تا زمان تغییر وضعیت کرونا ممنوع است.

او اضافه کرد: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به خمین ممنوع بوده و تردد خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در شهر خمین ممنوع است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.