تیم گل گهر سیرجان با ۵ گل خورده مقابل پرسپولیس و صفر شدن تفاضل گل از جایگاه ششم به رده نهم جدول سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم گل گهر سیرجان عصر امروز در ورزشگاه امام علی میزبان سرخپوشان پایتخت بود.

گل‌گهر پس از شکست مقابل تراکتور، در سه دیدار اخیرش یک مساوی و دو پیروزی به دست آورد تا شرایط خود را بهتر کند، اما سیرجانی‌ها برای اینکه نیم‌فصل اول را با حضور در رده چهارم جدول به پایان می‌رساندند، باید امروز مقابل پرسپولیس به برتری یا مساوی دست پیدا می‌کردند، اما آن‌ها پس از گلی که در نیمه اول با ضربه احمد نوراللهی دریافت کردند و بازنده به رختکن رفتند، در نیمه دوم غافلگیر شدند و نتوانستند مقابل نمایش دیدنی شاگردان گل‌محمدی که چهار گل با تلاش امید عالیشاه، مهدی شیری، احمدرضا زنده‌روح (گل به خودی) و سیامک نعمتی به ثمر رساندند، مقاومت کنند و با نتیجه ۵ بر صفر در سیرجان شکست خوردند.

پرسپولیس با این برد ارزشمند و پُر گل ۳۰ امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان رده دومی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت و قهرمان نیم‌فصل شد و از سوی دیگر با پنج برد پیاپی نشان داد که همچنان مدعی اصلی به دست آوردن جام در فوتبال ایران است. گل‌گهر سیرجان نیز با این باخت سقوط سه پله‌ای در جدول داشت و به رده نهم رفت.

سنگین‌ترین شکست سه دهه اخیر امیر قلعه‌نویی در شرایطی رقم خورد که خط دفاعی و دروازه این تیم ضعیف کار کردند و نتوانستند برابر خط حمله با انگیزه پرسپولیس که پنج گل به ثمر رساندند، دوام بیاورند تا با این نتیجه، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از هفته‌ها و پشت سر گذاشتن دیدار‌های معوقه به صدر جدول برسند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.