با بسته اخبار انتظامی امروز ۳۰بهمن ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته اخبار انتظامی امروز استان کرمان می‌خوانیم:

۶۰ سارق حین سرقت دستگیر شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: طی یک ماه گذشته با حضور به موقع ماموران مرکز فوریت‌های ۱۱۰ این فرماندهی در محل‌های اعلامی ۶۰ سارق در حین سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی پورامینایی از رسیدگی ماموران این فرماندهی به بیش از ۹ هزار خبر فوریتی در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: پلیس ۱۱۰ نماد امداد رسانی فوری به شهروندان است.

او با اشاره به اینکه برخورد مقتدارانه توام با صبر، هوشیاری و سرعت عمل ۳ ویژگی ماموران ۱۱۰ است، بیان داشت: با حضور به موقع ماموران مرکز فوریت‌های ۱۱۰ این فرماندهی در محل وقوع سرقت‌های اعلامی ۶۰ سارق در حین سرقت دستگیر و ۷ دستگاه خودرو مسروقه نیز در یک ماه گذشته کشف شد.

سرهنگ پور امینایی نتیجه این عملکرد را افزایش گشت‌ها ۱۱۰ با همکاری سایر ادارات دولتی عنوان کرد و گفت: توجه ویژه استرداد اموال مسروقه به مالباختگان، کنترل بازار‌های خرید به عنوان نکاتی مهم در پایان سال در دستور کار پلیس قرار دارد و حضور مشهود گشت‌های ۱۱۰ در محلات علاوه بر پیشگیری از وقوع سرقت، احساس امنیت شهروندان را تقویت می‌کند.

او افزود: با توجه به اینکه جلب مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ است افزایش تماس‌های مردمی با این مرکز نشان از اعتماد مردم و رسیدن به این هدف مهم دارد و حضور به موقع پلیس در صحنه‌های جرم موجب ارتقاء احساس امنیت در شهروندان می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به حجم بالای ماموریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پاسخگویی به موقع به مطالبات پلیسی، از مردم خواست از برقراری تماس‌های غیر ضروری با این مرکز خودداری کنند تا با بهره گیری از توان بالقوه پلیس پاسخگویی به موقع امدادخواهی شهروندان باشیم.

کشف ضربتی خودروی سرقت شده از شهربابک در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ضربتی یک پراید سرقت شده از شهربابک و دستگیری سارق آن هنگام عبور از سیرجان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک پراید از شهربابک و احتمال ورود آن به شهرستان سیرجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۵ زیدآباد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند این خودرو را در محور موصلاتی شهربابک- سیرجان شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به دستگیری سارق و معرفی آن به مرجع قضایی از شهروندان خواست: ضمن مراقبت موثر از وسایل نقلیه خود، هرگونه مورد در رابطه با تردد وسایل نقلیه مشکوک را به پلیس گزارش دهند.

توقیف محموله شیرخشک قاچاق درنرماشیر

فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۲۵ تن شیرخشک قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور بم-نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این کامیون حامل ۲۵ تن شیر خشک فاقد هرگونه مجوز است که از استان یزد به سمت استان سیستان و بلوچستان و به منظور انتقال به خارج از کشور بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

برخورد پراید با تیبا ۴ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از برخورد یک  پراید با  تیبا در جاده شهرستان ریگان خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۴ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ علی رضایی گفت: یک پراید با یک  تیبا در کیلومتر ۳۵ محور رستم آباد- ریگان با یکدیگر برخورد کردند.

او افزود: در این سانحه رانندگی ۴ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مجروح و راهی بیمارستان شدند که علت سانحه در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: محور ریگان یک محور دو طرفه و در مسیر ترانزیتی بندر چابهار به مرکز کشور واقع است که رانندگی در این محور پر تردد باید با رعایت مقررات و حفظ سرعت مطمئنه انجام شود تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار