با بسته اخبار انتظامی امروز ۲۶بهمن ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم:

برگزاری جلسه ارتباط حضوری و تلفنی مسئولان انتظامی با مردم در سامانه ۱۹۷

جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم بیست و هفتم بهمن ماه به صورت حضوری و تلفنی در سامانه ۱۹۷ برگزار می‌شود.

 جلسه‌ای به صورت حضوری و تلفنی روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس پلیس امنیت عمومی و مدیر هسته گزینش و استخدام استان از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود.

شهروندان می‌توانند مطالب خود را به صورت مراجعه حضوری به محل برگزاری جلسه واقع در خیابان شهید ناصر فولادی شهر کرمان جنب پلیس آگاهی و یا برقراری تماس با تلفن ۱۹۷ اعلام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ تماس بگیرند.

فوت عابر پیاده در برخورد با پژو

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از فوت عابر پیاده در برخورد با پژو ۴۰۵ در کمربندی شهرسیرجان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کمربندی "مکی آباد" شهر سیرجان، بلافاصله گشت پلیس و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد  پژو ۴۰۵ در حال حرکت، بنا به دلایلی با یک عابر پیاده برخورد می کند که عابر به شدت مجروح می‌شود و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باید سرلوحه کار رانندگان باشد و از رفتار‌های خطر سازی همچون سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

امداد رسانی ماموران پلیس بم به راننده چند خودروی در راه مانده

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به امداد رسانی ماموران پلیس این شهرستان به راننده چند خودرو که در جاده‌های برون شهری دچار مشکل شده بودند گفت: دعای خیر شهروندان با ارزش‌ترین هدیه برای خادمان نظم و امنیت است.

سرهنگ اکبر نجفی گفت: ماموران پلیس به سبب نوع خاص وظایف و ماموریت‌های حوزه نظم و امنیت همواره به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر و حومه حضور فعال داشته و با گشت زنی، استقرار و حفظ هوشیاری خود برای رسیدگی فوری به نیاز‌های امنیتی امدادخواهان آمادگی کامل دارند.

او افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری ۱۲ بم اواخر آذر ماه هنگام گشت زنی شبانه در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه کامیون که دچار پنچری شده و به دلیل تعطیلی مغازه‌ها سرگردان بود کمک کردند تا این هموطن بتواند مجددا راهی جاده شود و بار کامیون خود را به موقع به مقصد برساند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: اوایل دی ماه نیز ماموران تیم گشت پاسگاه انتظامی"تهرود" شهرستان بم هنگام گشت زنی در محور"کرمان-زاهدان"متوجه توقف طولانی مدت یک دستگاه کامیون کنار جاده شدند و در ادامه گازوئیل مورد نیاز این کامیون را با مراجعه به نزدیکترین جایگاه سوخت تامین و به این شهروند گرفتار در جاده امدادرسانی کردند.

او اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم نیز در یک مورد برای تعمیر یک دستگاه کامیون که در جاده"بم-فهرج"دچار خرابی شده بود مکانیک آوردند و در یک مورد دیگر خودروی سواری یک شهروند را که در شن‌های روان یک نقطه بیابانی گرفتار شده بود از شن‌های روان خارج کردند.

عاملان شرارت در نرماشیر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: ۴ نفر که برای قدرت نمایی و تهدید یک شهروند به منزل او خسارت زده و از محل فرار کرده بودند طی یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود ۴ نفر به منزل یکی از شهروندان که با قدرت نمایی و عربده کشی به منزل این شهروند خساراتی وارد کرده بودند، بلافاصله پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران با بررسی صحنه و شواهد موجود، این عاملان شرارت و ایراد خسارت را شناسایی و این ۴ نفر را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: این افراد که مشخص شد سوابقی همچون نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت نمایی و تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح و اخلال در نظم و امنیت عمومی را نیز در کارنامه دارند با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زیدآبادی گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با هرگونه شرارت و اختلال در نظم و امنیت عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار