مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان از کاهش آمارمراجعه مردم جهت اهدای خون به این پایگاه در روزهای سخت کرونایی خبرداد.

محرمی مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:  در این روزهای سخت کرونایی  ، خون و فرآورده های مورد نياز ٥٠٠ بيمار تالاسمی ، بيماران خاص و ساير بيماران نيازمند به خون را به سختی می توان  تامين كرد.

او ادامه داد:به همه ی گروه های خونی نياز داريم ولی همواره تامين گروه های خونی منفی سخت تر بوده است هم چنین به دلیل سرد شدن هوا و ترس مردم از شیوع ویروس کرونای انگلیسی آمار مراجعه اهداکنندگان خون بسیار افت کرده است و از تمام همشهريان تقاضا داريم جهت اهدای خون همكاری نمايند.

مسئول روابط عمومی پایگاه انتقال خون آبادان بیان کرد:درحال حاضر به همه ی گروه های خونی نياز مبرم داريم و از همه ی همشهريان عزيز آبادانی و خرمشهری خواهشمنديم كه بيماران نيازمند به خون و فرآورده های خونی را فراموش نكنند .

این مقام مسئول  با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در پایگاه های انتقال خون گفت: از وسایل ضدعفونی شده و یکبار مصرف برای مراجعه کنندگان استفاده خواهد شد.

او در پایان بیان کرد:پایگاه انتقال خون آبادان  صبح از ساعت ۸تا ۱۳و۳۰دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۶تا ۱۹و۳۰دقیقه  آماده دریافت خون اهدا کنندگان است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.