رئیس پایگاه انتقال خون آبادان با اشاره به کمبود فرآورده‌های خونی در شهرستان و نیازمندی به تمامی گروه‌های خونی گفت: از همه‌ی همشهریان عزیز تقاضا داریم ما را در این زمینه یاری کنند.

سحر مقبلی بهبهانی رئیس پایگاه انتقال خون آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: با توجه به فصل سرما، شرایط سخت کرونایی وبا درنظر گرفتن  بیش از ٤٠٠ بیمار تالاسمی، دیالیزی و سایر بیماران نیازمند به خون در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان که زیر پوشش خون رسانی این پایگاه هستند از همه‌ی همشهریان عزیز تقاضا داریم ما را در این زمینه یاری کنند.

او افزود: نیاز فوری به همه‌ی گروه‌های خونی داریم و مراجعه کنندگان برای اهدا‌ی خون حتما باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان ادامه داد:پایگاه انتقال خون آبادان صبح از ساعت ۸تا ۱۳و۳۰دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۶تا ۱۹و۳۰دقیقه و پنج شنبه‌ها نیز صبح از ساعت ۸الی ۱۲و۳۰دقیقه آماده دریافت خون اهدا کنندگان است.

مقبلی تصریح کرد: تضمین سلامت خون‌های اهدایی موضوعی همیشگی برای سازمان انتقال خون است و از زمان شیوع بیماری کرونا رعایت موارد بهداشتی تشدید پیدا کرده است.

او گفت: به شهروندان عزیز این اطمینان خاطر را میدهم که باتوجه به یکبارمصرف و استریل بودن وسایل مصرفی در پایگاه‌های انتقال خون می‌توانند با خیالی آسوده در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

رئیس پایگاه انتقال خون آبادان گفت: پایگاه انتقال خون آبادان ٦ بیمارستان شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را زیر پوشش خون رسانی دارد و نیکوکاران برای اهدای خون خود می‌توانند به پایگاه انتقال خون آبادان به نشانی بلوار ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.