رئیس مرکز انتقال خون آبادان گفت: از همشهریان محترم تقاضا داریم که نسبت به اهدا خون اقدام کنند.

دکتر مقبلی رئیس مرکز انتقال خون آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: ذخیره خونی شهرستان بدلیل بیماری کرونا خیلی پایین آمده است و از همشهریان محترم تقاضا داریم که نسبت به اهدا خون اقدام نمایند.

او افزود:آمار خون گیری ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته در فروردین ماه نصف شده است.

رئیس مرکز انتقال خون آبادان با بیان اینکه کرونا از طریق خون منتقل نمیشود و مردم استرس نداشته باشند گفت:مرکز انتقال خون آبادان به صورت روزانه ضدعفونی میشود و تاکنون نیز هیچ گونه مراجعه کننده مبتلا به کرونا مثبت نداشته ایم .

دکتر مقبلی افزود:ساعت فعالیت مرکز انتقال خون آبادان در روزهای کاری صبح ها ۸ الی ۱۳:۳۰ بعدازظهر ۱۶ الی ۱۹:۳۰ می باشد.

او در پایان گفت:مرکز انتقال خون خرمشهر از فردا بازگشایی میشود .

انتقال خون خرمشهر که فعالیت آن در فروردین‌ماه، به‌ دلیل نبود پزشک به طور کامل تعلیق شد و شهروندان خرمشهری برای اهدای خون دچار سردرگمی بودند.

در همین ارتباط، رئیس مرکز انتقال خون آبادان در خصوص فقدان پزشک در مرکز انتقال خون خرمشهر در ماه گذشته گفت: از فردا دوشنبه یکم اردیبهشت‌ماه، پزشک مورد نظر در خرمشهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سحر مقبلی بهبهانی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، خرمشهر فاقد پزشک بوده است، گفت: آبادان هم پزشک نداشته و من شخصاً امور مربوط به این مرکز را انجام می‌دادم.

رئیس مرکز انتقال خون آبادان خاطرنشان کرد: در آبادان نیز دو پزشک به کادر ما افزوده خواهد شد و از فردا یکم اردیبهشت ماه مشکل ما برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.