ساخت فیلم کوتاه و مفهومی «قهرمان، مثل قاسم» با ژانر ورزشی-دفاع مقدس در اهواز کلید خورد.

پریسا مستقیم، مدیر رسانه ای فیلم کوتاه «قهرمان، مثل قاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به تازگی ساخت فیلم کوتاهی با ژانر ورزشی-دفاع مقدس در شهر اهواز کلید خورد.

او افزود: این فیلم کوتاه مفهومی، روایت ۴ دهه تلاش‌های بی وقفه کودکان و جوانان پر شور ایرانی است که با شروع انقلاب اسلامی و علی رغم مشکلات و جنگ تحمیلی توانستند قله‌های موفقیت را گذرانده و در جایگاه‌های برتر ورزشی قرار بگیرند.

مستقیم با بیان اینکه این فیلم کوتاه به کارگردانی علی و مریم رنجی، به تهیه کنندگی احسان زرشناس و علی رنجی به زودی مراحل پایانی فیلم برداری خود را پشت سر میگذارد، اظهار داشت: مدیر فیلمبرداری «قهرمان، مثل قاسم» احمد صدیقی است که پس از ساخت آمادگی دارد تا در جشنواره‌های مهم کشوری حضور یابد.

مراحل فیلمبرداری فیلم کوتاه در ورزشگاه فولاد آریانا

علی رنجی، کارگردان فیلم کوتاه «قهرمان، مثل قاسم» نیز در گفتگو با خبرنگار ما دلیل ساخت این فیلم داستانی را نمایندگی از همه جوانان پویای ایران دانست و گفت: تمام اتفاقات در گام‌های بلند یک نوجوان رقم میخورد و معنای آن نیز کوتاه نیامدن در مقابل شرایط سخت، فشار‌ها و دوران جنگ تحمیلی است.

مراحل ساخت فیلم کوتاه در ورزشگاه

او افزود: زمانی که کودکان در محلات مشغول بازی بودند، ناگهان موشکی بر سرشان فرود می‌آمد و آن‌ها مجبور بودند برای حفظ جان خود دوان دوان به سمت پناهگاهی بروند، اما وقتی متوجه شدند که فشار‌ها با پایان جنگ نیز تمام نمی‌شود، تصمیم میگیرند، سرسختانه‌تر پا به میدان مقابله با مشکلات بگذارند.

مراحل ساخت ژانر دفاع مقدس فیلم قهرمان مثل قاسم

رنجی بیان داشت: جوانی که نماینده مردم ایران است، وقتی در جنگ پای خود را از دست می‌دهد، پس از جنگ نیز با تلاش و پشتکار نشان میدهد که با نقص عضو می‌تواند در عرصه‌های مختلف جهانی و بین المللی از جمله پارالمپیک گام نهد و بدرخشد.

مریم رنجی دیگر کارگردان این فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیش تولید این فیلم حدود ۲ ما به طول انجامید تا همه کار‌ها به شکلی منظم و هماهنگ شده به پیش برود.

مراحل ساخت فیلم قهرمان مثل قاسم

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
عالیه روایت گر پشتگار جونان هست