فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: به مناسب گرامیداشت هفته بسیج ۱۰ فیلم کوتاه ساخته شده از سوی هنرمندان بسیجی در خوزستان اکران شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد ویسی پور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: به مناسب گرامیداشت هفته بسیج و در ادامه اجرای برنامه‌های هنرمندان ۱۰ فیلم کوتاه ساخته شده از سوی هنرمندان بسیجی اکران شد.

او افزود: این فیلم‌ها با هدف نشان دادن بخشی از فعالیت‌های دلاورمردان و زنان بسیجی و با محوریت اقداماتی از جمله کمک‌های مومنانه، فعالیت‌های جهادی، اقدامات صورت گرفته در زمینه مهار کرونا و ... تولید شده اند.

ویسی پور با بیان اینکه تقویت فیلمسازان بسیجی برای نمایش هنرمندانه خدمات نظام اسلامی به مردم و جهانیان می‌تواند راهکار مناسبی برای تقویت جبهه انقلاب باشد تصریح کرد: ما در مسیر تقویت هرچه بیشتر این قشر از بسیجیان تمام تلاش خود را به کار میگیریم.

عادل نوروزیان مسئول بسیج هنرمندان خوزستان نیز بیان داشت: این فیلم‌ها حاصل تلاش و فعالیت جمعی از هنرمندان بسیجی سازمان است که با خلوص نیت و برای پوشش بخشی از اقدامات بیشمار بسیج به ویژه در بخش‌های امدارسانی وارد عمل شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.