رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از راهیابی ۳ فیلم ساخته یکی از هنرمندان این شهرستان برای حضور در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی چین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به راهیابی ۳ فیلم از یکی از هنرمندان این شهرستان برای حضور در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی چین گفت: فیلم‌های «برای او»، «از ما» و «یک اتفاق کوچک» ساخته سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «Beautiful Country International Micro» چین انتخاب شدند.

او با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی چین بستری مناسب برای نمایش فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی و ایجاد تفاهم اقتصادی و تبادل فرهنگی بین ملت‌ها با موضوع مشترک «زیبایی انسانیت» فراهم می‌آورد، افزود: این فیلم‌ها پیش از این در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بسیاری حضور داشته‌اند و جوایز داخلی و خارجی مختلفی دریافت کرده‌اند.

سعادتی فرد بیان داشت: چهارمین دوره این جشنواره بین‌المللی یکم تا ۹ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۱۲ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ هجری‌خورشیدی در شهر چینگ‌دائو در شرق چین به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.