مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون در استان سمنان در حال انجام است از گسترش موج چهارم کرونا هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین  مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت :  با عنایت به تاکید وزیر محترم کشور و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان ،موج چهارم بیماری و احتمال گسترش کرونای انگلیسی با آسیب بیشتر وجود دارد.

او افزود : نیاز است تا ادارات و دستگاه‌ها از هفته آینده دستورالعمل‌ها را بازنگری کرده و بر اساس مولفه‌های چندگانه، اقدامات پیشگیرانه و نظارت‌های ویژه‌ و بیشتر را در دستور کار قرار دهند.

سعدالدین ضمن بیان اینکه ۳۵ اکیپ بازرسی توسط دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری طی یکسال گذشته از دستگاه های اجرایی بازدید کردند. افزود : ۵۳۰ بازرسی حضوری و ۱۶۵ مورد نیز بازرسی تلفنی به منظور راستایی آزمایی در خصوص گزارش های واصله انجام شده است .

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت :  با عنایت  به فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه و همچنین نزدیکی به شب عید و مراجعه مردم به پاساژ و بازار و مغازه ها،، رعایت پروتکل ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نیاز است تا در این خصوص  با گروه‌های مرجع، سازماندهی جدیدی صورت بگیرد.

او در ادامه افزود : مرحله دوم واکسیناسیون نیز در حال انجام است که قرار است با انجام این مهم و مراحل نهایی تست واکسن ایرانی و ورود سایر واکسن هایی که از سایر کشورها خریداری می شود، شاهد واکسیناسیون عمومی و کاهش بیماری و از بین رفته چرخه انتقال باشیم.

حسن سعدالدین با تاکید بر رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد : ماسک، مواد ضد عفونی کننده و وسایل مورد نیاز برای مقابله با گسترش بیماری کرونا به اندازه کافی وجود داشته و کمبودی نداریم.

سعدالدین خاطر نشان کرد : سازمان امور اداری و استخدامی کشور، یکی از شاخص های ارزیابی مدیران را پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و اقدامات در حوزه مدیریت این بیماری تعیین نموده است که عملکرد مدیران بر این اساس ارزیابی خواهند شد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.