رئیس کل دادگستری استان مرکزی رعایت اخلاق انتخاباتی را وظیفه همگان دانست.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی را وظیفه همگان است.

حجت الاسلام موسوی افزود: همه باید در کنار هم در برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات ۱۴۰۰ تلاش کنیم و با حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در پای صندوفق‌های رای قطعا باردیگر جهان به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی خواهد برد.

او اضافه کرد: در این جلسه روند برگزاری انتخابات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت تا در انتخابات ۱۴۰۰ همه موارد لازم به خوبی اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر نوع نکات منفی مقرر شد با کسانی که قوانین انتخابات را درست انجام نمی‌دهند و مرتکب تخلف در این زمینه می‌شوند برخورد شود.

جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی با حضور رئیس کل دادگستری استان و اعضاء در دادگستری استان مرکزی در شهر اراک تشکیل شد.

انتخابات سال آینده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم خواهد خورد و در این انتخابات  همزمان ۳ انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات مجلس برگزار می‌شود که انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی آشتیان، تفرش و فراهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.